Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przedsięwzięcia pn.: „Termomodernizacja budynku kościoła pw. św. Stanisława B.M. w Boguchwale „
Dofinansowanie w formie dotacji ze środków Narodowego Funduszu i Gospodarki Wodnej
Parafia Rzymskokatolicka
pw. św. Stanisława Biskupa Męczennika w Boguchwale
Ogłoszenie o przetargu
Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przedsięwzięcia pn.:
"Termomodernizacja budynku kościoła pw. św. Stanisława B.M. w Boguchwale"
Dofinansowanie w formie dotacji ze środków
Narodowego Funduszu i Gospodarki Wodnej
Przetarg w trybie określonym w art. 701 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, z późn. zm.)
Ogłoszenie o przetargu (dalej “Ogłoszeniem” albo “OP”) zamieszczone zostało:
- na stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Stanisława Biskupa Męczennika w Boguchwale;
- na tablicy ogłoszeń przy budynku Kościoła Rzymskokatolickiego
św. Stanisława Biskupa Męczennika w Boguchwale
Boguchwała, dnia 12 czerwca 2024 r.
Treść niniejszego Ogłoszenia o przetargu wraz z załącznikami są prawnie chronione przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykorzystanie Ogłoszenia o przetargu wyłącznie w celu przygotowania lub złożenia oferty w niniejszym przetargu.
I. Nazwa i adres Organizatora przetargu (dalej Organizator) Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa Męczennika ul. Suszyckich 3, 36-040 Boguchwała; tel.(+48 17) 871 44 36; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
II. Nazwa przedmiotu przetargu Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przedsięwzięcia pn.: „Termomodernizacja budynku kościoła pw. św. Stanisława B.M. w Boguchwale”. |
III. Opis przedmiotu przetargu 1. Przedmiotem przetargu (dalej „przetarg”) jest świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przedsięwzięcia pn.: „Termomodernizacja budynku kościoła pw. św. Stanisława B.M. 2. Szczegółowy opis przedmiotu przetargu zawiera zał. nr 3 do OP. |
IV. Wizja lokalna – nie jest wymagana. |
V. Wykluczenie z przetargu. Z przetargu wyklucza się Oferentów, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. |
VI. Warunki udziału w przetargu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania. 1. W przetargu może wziąć udział Oferent, który: 1) dla części 1: wykaże, że w toku realizacji przedmiotu przetargu będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 8 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) dla części 2: wykaże, że w toku realizacji przedmiotu przetargu będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 8 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń specjalności instalacyjnej 3) ocena spełnienia warunków udziału w przetargu nastąpi na podstawie składanych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły: „spełnia” Uwaga w przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga się od Oferenta, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki zawarte w treści art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz pozostałych przepisów ww. ustawy oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa. Organizator informuje, że zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawę do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z odrębnymi przepisami, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym terminem ważności. |
VII. Oferta. 1. Oferowana cena ma być określona w walucie polskiej (płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich). 2. Cenę należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie kwoty zamieszczone w ofercie mają być podane z dokładnością do pełnych groszy. 3. Cena jest obowiązująca przez cały okres realizacji przedmiotu przetargu 4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty z tytułu opłat i podatków np. podatku od towarów i usług, podatek dochodowy. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu przetargu należy uwzględnić wszystkie dane z opisu przedmiotu przetargu. Uwaga: Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę – obciążają Oferenta. 5. Wykaz dokumentów, które zobowiązany jest złożyć Oferent wraz z ofertą: 1) Formularz Oferty - wg wzoru zał. nr 1 do OP; 2) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu przetargu - wg wzoru zał. nr 2 do OP, 3) oświadczenie o braku wykluczenia, o którym mowa w pkt V ust. 2 niniejszego OP – wg wzory zał. nr 5 do OP. 6. Oferta wyłącznie w postaci papierowej ma zostać podpisana własnoręcznie przez osobę/osoby upoważnioną /upoważnione do reprezentacji Oferenta. 7. Oferty złożone po terminie oraz wariantowe nie będą rozpatrywane. 8. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli jej treść nie odpowiada treści warunków określonych w OP. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 9. Organizator może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wezwać Oferenta do uzupełnienia dokumentów. 10. Organizator dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów np. jeżeli warunki finansowane przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie przedmiotu przetargu. 11. W przypadku, gdy wybrany Oferent uchyli się od zawarcia umowy z Organizatorem, możliwe jest podpisanie przez Organizatora umowy z Oferentem, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. |
VIII. Kryteria oceny ofert. 1. Kryterium: cena ofertowa brutto - najniższa 100 pkt. 2. Sposób przyznawania punktów - wg wzoru oferta z najniższą ceną ofertową brutto cena ofertowa brutto = ------------------------------------------------------ x 100 pkt cena ofertowa brutto oferty ocenianej |
IX. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert. 1. Wymagane jest złożenie oferty wyłącznie w postaci papierowej opatrzonej podpisem własnoręcznym w zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) w terminie do dnia: 21 czerwca 2024 r. do godz. 15:00. 2. Wymagane jest złożenie oferty w Kancelarii Parafialnej parafii pw. św. Stanisława Biskupa Męczennika z siedzibą w Boguchwale; ul. Suszyckich 3, 3. Oznaczenie oferty na opakowaniu (kopercie): 1) „Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przedsięwzięcia pn.: „Termomodernizacja budynku kościoła pw. św. Stanisława B.M. w Boguchwale” oraz 2) “nie otwierać przed dniem 21 czerwca 2024 godz. 16:30”. 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Organizatorowi. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data i godzina dotarcia na adres Organizatora wskazany wyżej w ust. 2. 5. Ofertę złożoną po upływie terminu do składania ofert zwraca się bez otwierania bez względu na przyczyny opóźnienia. 6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 czerwca 2024 r. o godz. 16:30 |
X. Wadium – nie jest wymagane |
XI. Termin wykonania przedmiotu przetargu. Termin wykonania przedmiotu przetargu w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi do dnia 10 czerwca 2025 r. Szczegółowe zapisy dotyczące realizacji przedmiotu umowy, w tym terminów, zawarto w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do niniejszego OP. |
XII. Istotne postanowienia umowy – określone zostały w załączniku nr 4 do IWZ |
XIII.Organizator nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej. |
XIV. Organizator nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. |
XV. Informacje o formalnościach po wyborze oferty. 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Organizator zawiadomi Oferentów, którzy złożyli ofertę, o wyniku przetargu. 2. Organizator zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. 3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od podpisania umowy, z Organizatorem, możliwe jest podpisanie umowy z Wykonawcą, który w przetargu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. |
XVI. Informacje dodatkowe. 1. Organizator zastrzega sobie prawo do: 1) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, 2) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty, 3) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu, 4) zmiany treści ogłoszenia; 5) zmiany warunków przetargu; 6) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu, 7) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników. 2. Organizator od chwili udostępnienia warunków, a Oferent od chwili złożenia oferty zgodnie z Ogłoszeniem przetargu są obowiązani postępować zgodnie z postanowieniami ogłoszenia, a także warunków przetargu. 3. Organizator oraz Oferent może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny oferent lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami. Jeżeli umowa została zawarta na cudzy rachunek, jej unieważnienia może żądać także ten, na czyj rachunek umowa została zawarta, lub dający zlecenie. Uprawnienie powyższe wygasa z upływem miesiąca od dnia, w którym uprawniony dowiedział się o istnieniu przyczyny unieważnienia, nie później jednak niż z upływem roku od dnia zawarcia umowy. 4. W sytuacji, gdy Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy a została złożona więcej niż jedna oferta, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. |
5. Osoba uprawniona do kontaktów ze strony Zamawiającego: |
XVII. Obowiązek informacyjny RODO - KLAUZULA INFORMACYJNA - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa Męczennika w Boguchwale; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przetargu na wykonanie przedsięwzięcia pn.: “Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego Termomodernizacja budynku kościoła pw. św. Stanisława B.M. w Boguchwale”, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny przeprowadzenia przetargu wynikający z umowy o dofinansowanie ww. przedsięwzięcia zawartej z NFOŚ i GW w Warszawie; - dane osobowe będą przetwarzane w toku prowadzenia przetargu oraz po jego zakończeniu; - przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od Oferentów, których dane dotyczą lub innych podmiotów związanych z Oferentem np. podwykonawcy; - przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertęi inną korespondencję wpływającą do Organizatora w celu udziału w niniejszym przetargu; - dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Organizatora; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administrator ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o który mmowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO. Jednocześnie Organizator przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym przetargiem i które Organizator pośrednio pozyska od Oferenta biorącego udział w przetargu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jednoz wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzanie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |